woowow vilken härlig dag

ojojoj vilken bra national dag jag har haft.
inte för att jag och hanna firade men ändå.
åkte till henne vid ungefär ett och då tog vi våra pigga ben och knallade ner på stan. slutade med att vi satt på en brygga och käkade glass. och sen gick vi + alla småungar och kollade på erik saade. och jaa, han är ju inte helt fel att kolla på om man säger så.
sen cyklade vi runt barfota i svartbäcken och röbo och kollade på mysiga ställen. dansa på ballen hann vi också med.
ja, jag orkar inte skriva allt vi gjort för gud va mycket vi hunnit med alltså. hanna, du gör vi väldigt väldigt glad ♥
men imorgon är det skola, skönt och inte skönt..
men nu ska jag kolla på film !
pusshej


(bild som hanna tog idag)

Kommentarer
Postat av: hanna

SNYGGINGEN.

Och du gör MIG väldans glad agnes! hur underbar som helst är du :) och gubben på balkongen, ahhaha.

puss

2011-06-07 @ 19:13:43
URL: http://hejhannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0