vi ska ha kul nu

det har blivit en liten oplanerad bloggpaus denna helgen men vad gör det? nu har jag extra mycket att skriva om .... typ.

midsommar blev väl inte riktigt som man kanske tänkt, uppsala var dödare än dödast (det är klart ! alla andra hade ju planerat långt i förväg!) men jag och moe hade kul ändå. "fest hos mange" och haksång ledde till många skratt. kvällen/natten avslutades med en nattmacka och ett glas oboy och klockan tre sov vi som två klubbade sälar. och även om vi kanske var rätt lama så hade jag sjukt roligt ! tack moe ♥

på lördagen cyklade jag hem vid halv tolv tiden, och sen vid tre tiden kom släkten över på middag. god mat och gott sällskap kan man inte få för mycket av. apparna "switch face" och "iface fat" bjöd på många skratt. tänk vad jäkla ful man kan bli bara av att få mammas frisyr ! haha ...

och idag har det varit kalas. grattis till min älskade underbara farfar som fyller år imorgon ♥ och som alltid så var det mat. massor av mat ! och matfreaket inom mig tog över och levde villt till vid matbordet. maten kommer bli min död.
och jag måste bara säga hur glad jag är som är en i petterssons-släktet. vi har så roligt ihop jämt när vi träffas.
pappa tog några bilder på mig + syskonen & kusinerna med sin iphone och när jag listat ut hur jag föröver dom till datorn så lägger jag ut dom här.
och imorgon är det jobb igen, depp !

men nu måste jag kissa,
puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0