Under the coconut tree we stay, watch as the night turns into day

nu sitter jag här med en bonaqua päron och bara mår.
snart bär det av till skolan. den sista skoldagen som 9c (om man nu kan kalla en dag utan lektioner för skoldag).
och idag ska vi kolla på bilder och filmer från våra tre år tillsammans. tänka tillbaka och minnas ♥ känner på mig att det kommer bli mycket skratt och tårar. och hörde jag rätt igår så blir det glass också. men det kanske bara var önsketänkandet som spökade, hehehehe.
nu har jag väl inte så mycket mer att skriva mer än att jag vill skicka iväg en lite hälsning till maria som åker till USA idag. nu får du ha det så jäkla kul så ses vi på en gång när du kommer ha. kommer sakna dig stumpan ♥



puss och hej.
ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0