Sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me

kvart över tio och jag är halvdöd. jag tänker fan gifta mig rik när jag blir vuxen, aldrig att jag tänker börja jobba... att jobba är verkligen jobbigare än man kan tro.
men imorgon är det näst sista dagen sen är det helg och midsommar. härligt det ! ännu härligare skulle det vara om jag visste vad man ska hitta på på midsommar.. och jag har ingen aning. förmodligen blir det det klassiska på dan; dansa kring stången på fjälliden och umgås med allt älskat börjefolk. sen på kvällen, vad som händer då det är än så länge en stor fråga.
men nu ska jag nog gå och sussa. lika bra det, så jag slipper göra bort mig genom att gå omkring och gäspa hela tiden imorgon (vilket jag har gjort i princip ... varje dag sen jag började jobba !).
och imorgon ska jag som sagt träffa moehoe, och jag åker förmodligen in direkt när jag slutat så det blir nog inte så mycket skrivning imorgon.
men men , pöööösss & kräääääm !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0