nobody said it was easy

klockan är tre minuter över nio och jag funderar starkt på att krypa i sängs.
innanför mitt pannben sitt fortfarande en ilsken liten farbror och slår med en hammare och resten av mig är bara allmänt trött. japp, sängen blir det nog !
men innan de ska jag försöka få ihop en någorlunda bra inlägg.
idag är det måndag, och om fyra dagar är det midsommar och jag vettesjutton vad som kommer hända då. nått vill man ju göra liksom ! men vaaaad? vi få´la se. men men, jag tänker nästan ta det lite som det kommer.. tror jag.
justeeee, från och med torsdag kommer jag gästblogga på min vän fridas blogg, eftersom hon åker till malta på språkresa i en hel månad (och nej jag är inte alls avundsjuk *host host*) och då bad hon mig att blogga på hennes blogg, så nu får ni allt börja läsa hennes blogg också (om ni inte redan gör det, för isåfall är det bara att fortsätta som vanligt!). och hennes blogg heter: http://www.nattstad.se/fridaparis .
men jaa, nu har jag väl inget mer att skriva !
men ni får ha det så bra så skriver jag mer imorgon.
pöööööööööss !

slänger in en bild på några fina brudar som jag saknar väldigt mycket just nu.

(bilden lånade jag av sara karvonen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0