midsommar


vad tycker ni om mina egenjorda midsommarkransar? själv är jag väldigt nöjd ...

ja, som säkert alla vet så är det ju midsommar idag. och här sitter jag med blött hår och borde snart börja göra mig iordning. ska träffa moe halv tolv här ute i bond-börje. och ja, jag vet att klockan bara är tjugo i tio och att jag ska träffa henne halv tolv. men jag tar det hellre lungt och segar som satan än att börja fixa mig tolv och stressar järnet (ifall ni undra liksom). och ja, vad ska vi hitta på då... inte fasiken vet jag ! men kul kommer vi ha, det har man alltid med moehoe ! men kan väl dra planerna iallafall (eller så långt jag vet). börjar med det gamla vanliga midsommarfirandet vid fjälliden. kommer träffa mycket härligt folk och det bästa, vet ni vad det är? att nästan varenda jävel är en börjebo ! thats how i like it ! sen... ja, sen vet jag inte så mycket mer.

aja, nu ska jag äta frulle sen ska jag torka håret. eller om jag vill se ut som en retard hela dagen så låter jag det självtorka. om jag vill se någorlunda normal ut så torkar jag det (ifall ni undrade igen liksom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0