Let the sunshine in

solen, min bästis ♥

idag har jag jobbat. två dagar kvar nu. sjukt skönt ! två dagar --> sommarlov. jaråå.
efter jobbet så åkte jag hem, böt om till bikinin och la mig ute i solen. nu sitter jag här med min andra bästis = sex and the city-boxen. jaa, jag vet att jag låter som världens no-lifer.
och juste, idag fick jag en present från fritids. två badminton-racket och en badminton-boll! och jag som suger på badminton. men kul ändå, perfekt nu i sommar !

ikväll blir en chillkväll tillsammans med pappa. mamma, bror och syster är i borlänge för matilda skulle gå på peace and love idag och se kings of leon (fuck you ...) och eftersom både mamma och broder är lediga så hänkade dom för att ... ja, hitta på något i borlänge. men det blir nog en rätt lung och mysig kväll tillsammans med älskade pappa.

nu har jag inget mer att skriva,
så ni får ha det så bra ! puss och kram


bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0