länge leve du min vän, du som alltid följt mig hem. nykter eller alldeles för full

ibland kan det vara så mysigt att jobba på fritids. som idag t ex. regnet gjorde så ingen unge ville gå ut (jag förstår dom fullt ut) så det blev lite av en pysseldag idag. gjorde örhängen + förgyllde en sex-årings dag då hon blev ägare till dessa (ibland är jag allt bra snäll alltså), ritade, diskade och hade det mysigt.

men nu är det helg, och gud va skönt. ingen irriterande väckarklocka klockan sju på morgon. jag kan göra lite vad jag vill nu i tre dagar. dock är planerna för midsommar minst sagt jäkligt flummiga. måste bara säga att midsommar är väldigt överskattat. fakiskt.

just nu då. gör typ allt och inget. växlar mellan facebook och spele.nl. äter jordnötter och dricker vatten. lyssnar på musik och kollar på gamla bilder. ja, allt och inget. tänkte äta en tomat men den var möglig, mys. jag åt den ändå.






hahaha, eller inte ! tror ni jag är psykisk störd eller nått ?
nu har jag inget mer att skriva, så vi säger väl hejdå då !
hejdå


saknar min tös som åkt iväg till italy ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0