kan du måla allt med färger i en vind

första dagen på jobbet, check !
mysiga ungar och trevliga fröknar. kommer nog bli tre härliga veckor det här !
just nu sitter jag och lyssnar på skön musik och bara chillar galet.
jag har sagt åt mig att även om jag jobbar så är det ändå sommarlov och att
jag ska försöka hitta på saker på kvällarna. men ikväll blir det nog en chillkväll ändå,
kanske ska ut och jogga senare. behövligt !
men imorgon blir det ut å äta med moehoe ! mys. kommer garanterat bli mycket snack.
nu har jag inget mer att skriva !
simma lungt,
puss

Kommentarer
Postat av: Hanna Place

Ha en fin dag!

2011-06-13 @ 18:36:55
URL: http://hannaplace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0