I'll spread my wings and I'll learn how to fly

hemskaste dagen hittills på sommarlovet.
mitt huvud bestämde sig för att det skulle vara lite kul att ha huvudvärk så hela dagen har jag plågats av huvudvärken och ansträngt mig för att ens kunna vara trevlig mot barnen.
och det spöregnar, vart är solen? det är faktiskt sommar vilket jag faktiskt är glad över. för det gör ingenting att det regnar nu när jag jobbar hela tiden eftersom barnen på fritids helst vill vara inne och leka, och jag skulle bli sjukt deppig av att sitta inne och se hur solen bara steker utanför. så mera regn i två veckor till tack !
aa, men vad gör jag nu då. sitter här inne i vardagsrummet och käkar mackaroner. fyfan va gott det är alltså !

men nee, nu har jag inget mer att skriva.
ska övertala min bror att det är roligare att titta på film än att spela tv-spel
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0