Ibland gör man rätt, Ibland gör man fel. Lev med det

känns lite surt att man sista kvällen innan man börjar jobba spenderat liggandes i soffan och kollat på en usel film. aja, thats life !
nu kommer jag vara fritidsfröken i tre veckor framåt. känns både nice och onice. nice är det att jag får åka med till eskilstuna och att jag tjänar pengar. det som är onice är att det egentligen är sommarlov och att jag ska jobba. men jag tror att det kommer bli kul, ska ju i princip typ leka i tre veckor med 6-9 åringar. det blir nog toppen.
och imorgon är det en stor sol och 21 grader, jaråååå.
nu ska jag nog gå och lägga mig eftersom jag måste gå upp klockan sju.
puss och godnatt !


saknar dig stumpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0