Have you ever been caught in the poring rain, Wondering if anything can ever be the same, again

härlig dag idag. jobbet bara flöt fram och vips var klockan halv tre och jag cyklade in till stan och träffa moe. mysigt det. gick till max och drack en varsinn lyxshake (jag älskar när folk är skyldig mig pengar, mohahaha). strosade runt på stan och kollade i olika affärer, stötte på magda & nattis några gånger, trevlans det !
moe, hon är bra härlig hon ! gulleko♥

och imorgon är det sista jobbdagen för veckan, ska bli riktigt skönt faktiskt ! sen på fredag är det midsommar, och jag vet ännu inte helt säkert vad jag kommer hitta på men nått blir det, det är jag säker på ! och juste, jag kollade hur vädret blir på fredag och det ljusnar. 20 grader , sol och moln. jaråååå.

nu har jag inget mer att skriva, så ni får ha det så gött så skriver jag kanske mer imorgon !
pöss


snodde bilden från moes blogg (http://moamatilds.blogg.se/)

pöss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0