Fairy tales don't always have a happy ending, do they?




klockan är kvart över sju och jag har redan hunnit duscha och ätit frukost. jarååå.
gick upp halv sju idag för att hinna duscha längre. nu sitter jag här och funderar över vad jag ska ha på mig idag.
det ska nämligen bli sketavarmt idag. klänning eller shorts ! hmmmm.... shorts är nog det allra bästa när man jobbar med barn.

och efter jobbet idag så cyklar jag direkt till gamlis/stan och möter upp de otroligt saknade towe och maria ! sen när moe har slutat jobba så kommer hon också så ska vi ha picknick och mysa galet. det blir sista gången innan towe åker till vårat kära grannland finland ... :(

men nu ska jag göra mig klart så jag kanske hinner med ett å annat sex and the city-avsnitt innan jag åker.
pöss och häj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0