Don't know every high and every low, But I'm just getting started. This can't be the meaning of it all, Everthing is just repeating

just nu är mitt självförtroende nere på botten.
känner mig allmänt ful och äcklig. har världens fläskläpp (fråga inte hur för jag har ingen som helst aning) som gör ont, har inte tränat på länge (eller okej, jag gjorde de senast i förrigår men känner mig ändå som en fet ko), mina ögon svider (fråga inte om de heller för jag har inte någon aning på den fronten heller).
aja, nu ska vi inte klaga. jag har redan klagat tillräckligt till moe idag, stackars moe säger jag bara !
jaa, vad kan jag mer skriva !
nej, jag har inget mer att skriva så hejdå

(och bara för att jag känner mig som en fet ko så tröstäter jag med en singoalla ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0