Cut out all the ropes and let me fall







snart kommer mami hem med piiiizza. hon är allt bra hon ! okej, jag ringde och frågade ifall hon kunde köpa men so what?
imorgon efter jobbet tar jag mina tapra ben och trampar in till stan, möta upp moe och planera, planera och planera. skulle egentligen träffat henne idag men att jobba på fritids tar verkligen kål på en. ,
ja, jag kan väl berätta om min dag på fritids om ni är intresserade vilket så många är. idag har jag antingen tvättat lego eller lekt med barn. plus att jag har bränt mig flera gånger på brännhett lego, inte så kul.
nu ska jag gå och hjälpa pappa vika ihop ett tält *suuuuuuuck* och sen ska jag duka fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0