You want some time alone, But I don't think I'll be that strong

har visst råkat bli en liten bloggpaus här.
men nu är jag här med en hel del skojigheter ! på tiden då jag inte bloggat har jag: varit tv-kändis tre dagar i rad (om man räknar med reprisen på sommarkrysset), hälsat på mina kusiner i junsele, badat, brännt mig på benen tack vare sololja, sprungit för livet ifrån ett getingbo, skrattat åt min kusse som tappa mobilen i vattnet (förlåt jullan♥), ätit mat på en flytande resturang, varit på loppis och skrattat så jag fått ont i magen.
har såklart gjort en massa annat och haft en helt underbar vecka. det är alltid lika roligt att umgås med kusinerna. trippen till junsele avslutades med en mysig kväll på en resturang som ligger på vattnet så man måste åka båt dit, jättemysigt ! väl hemma hos kussarna igen åkte vi (jag, matilda och julia) till en liten tjärn och badade toppless, jaråååå ! nattbad kan ju vara sjukt härligt !
imorgon blir det nog stan med moe, måste köpa present till lillebror som fyller år om fem dagar. själv fyller jag år om tre, jaråååå !
jag har några bilder på mobilen som jag tänkt lägga ut men efter som mobilsladden är ute på vift får det bli någon annan gång.
puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0