Who will love you? Who will fight? Who will fall far behind?

det blev inte en myskväll med sex and the city-boxen.
utan det blev en myskväll med familjen och en film som heter invasion.
vet inte riktigt vad den handlar om eftersom jag bara kollar lite halvt. men den är inte jättebra.
men men.. bestämde med maria och moa att moa och jag ska till marias land på onsdag.
ska bli skoj !
morgondagen kommer nog mestadels bestå av träning tror jag. är verkligen i behov av det just nu!

men nu har jag inte mycket mer att skriva,
så pusshej!

en bild på mig och min kära bror som jag saknar just nu,
men som kommer hem imorgon ! då blir storasyster glad :)


Kommentarer
Postat av: anonym

jääääävla lika!!! :dd

2011-07-17 @ 12:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0