What do you feel when you look in the mirror, Are you proud?

tänker lägga bloggen på hyllan ett tag.
har hänt en grej som gör att jag tappar lusten till det mesta.
just nu vill jag bara krypa in under täcket och ligga där. imorgon fyller jag år, och för första gången någonsin så har jag ingen lust att bli firad. på måndag ska jag träffa sara, ska bli så otroligt skönt. att bara få träffa henne, krama henne och prata med henne ♥
och jag tror gud redan straffar mig för saken som hänt. idag när jag satt i vardagsrummet ramlade taket in, var ungefär fem centimeter ifrån att få en kilo-tung takplatta rätt i huvudet. kanske hade varit det bästa. banka in lite vett innanför skallbenet.

men som sagt, bloggen kommer läggas på hyllan tills jag känner att jag orkar med den.
men ni får ha det så bra,
pusshej !

Kommentarer
Postat av: Moe

Älskar dig<3

2011-07-31 @ 15:19:50
URL: http://moamatilds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0