We say goodbye in the pouring rain and I break down as you walk away.

efter att ha kollat på några sex and the city avsnitt imorse och insett att jag inte skulle orka göra det hela dagen och inte hade något annat att göra så trotsade jag regnet och cyklade in till stan och mötte upp moe.
strosade runt i olika affärer. två stopp på mcdonalds hann vi också med. mycket mysigt !
cyklenturen hem blev dock inte lika mysig då himlen öppnade sig på vid gavel och det verkligen öste ner. tur då att det finns hjältar som vill hjälpa en sån som mig ! min ena granne stannade nämligen och plockade upp mig. och jag kan ju säga såhär: jag är henne evigt tacksam !
imorgon ska jag träffa en person som jag saknar sjukt mycket. nämligen hanna larsson ! gud vad kul det ska bli, längtar som sjutton !

nu har jag inget mer att skriva,
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0