Want to explore the world with you

måndagen blev en händelserik dag.
åkte in till moe på förmiddagen för att fixa en skylt till på lördag (som vi aldrig fixade :s)
så för att få en bra kartong till skylten tog vi våra hurtiga ben och cyklade iväg
till en sopcentral och försökte hitta en, men icke sa nicke. men på vägen hem hittade
vi en bra kartong, så moe sprang ner och hämtade och gud vad folk måste tyckt
vi såg ut som jävla luffare som cyklar omkring och kollar på kartonger.
sen blev vi jag lite sugen på tjockismat så vi cyklade mot remo och käkade där, och
när vi ändå åkte förbi ica så stannade vi och köpte glass. kalas förfan !
nu har jag typ precis (eller inte precis men) kommit hem med BUSSEN! är det inte helt
otroligt?! det går buussar från börje på sommarlovet?! framsteg !
aja, nu har jag inget mer att skriva utan nu ska jag hjälpa mami med maten !
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0