Think about us when we said forever

sista jobbdagen avklarad. yees sommarlov ! visst blev man lite ledsen när en unge krama mig skithårt och sa att han ville att jag skulle vara kvar... men skönt me sommarlov det är det verkligen.

dock kvällens planer innehåller inte längre moa, maria & ekonomikum.
utan middag, sanna och mys. jorå, det funkar väl !
haha, skoja! kommer bli skitkul. har nämligen inte träffat bruttan på jag vet inte hur länge.
känner på mig att det kommer bli en hel del tv-spel och skratt. som alltid !
nu har jag inget mer att skriva !
men innan ni lämnar sidan så tycker jag att ni ska njuta utav
den här otroligt charmiga bild på sanna wallin !
pusssss !!

sanna :)
(och sanna, du behöver inte oroa dig! jag har inte så
jävla många läsare. haha)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha din cp skada unge <3 kommer slå dig på cod ;)

2011-07-01 @ 15:04:30
Postat av: Anonym

och vill bara säga att denna bild togs i sexan! ja jag var wannabe :)

2011-07-01 @ 15:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0