Sju sorger och åtta bedrövelser sen

känner att jag har fått lite bloggtorka just nu så ni får stå ut med några inlägg då och då.
skulle egentligen gå på stan med moe idag, men regnet hindrade mig. så det blir en dag med
sex and the city idag. funkar väl det också.
kvällen med tjejerna i onsdags var helt underbar ! egentligen gjorde vi väl ingenting mer än
att sitta och prata, men gud vad jag har saknat det. att sitta och prata med tre tjejer som
är helt sjukt underbara, ♥
och igår var jag på en handledarkurs för att få övningsköra. gud... det kan ha varit det tråkigaste jag
någonsin varit på. kursen började typ klockan sex, och slutade tjugo över nio. jippie !!!
men nu har jag inget mer att skriva,
men ni får ha det så bra !
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0