She's a good girl Loves her mama, Loves Jesus and America too

ibland är man allt glad att albin och hans kompisar finns ! dom skulle cykla in hela vägen till stan för att köpa godis, och tjock som man är så bad jag dom såklart att köpa åt mig, och gulliga som dom är så ska dom göra det ! tänkte att ni ville veta liksom !
annars då ? sitter och kollar på arga snickaren, rätt skön kille faktiskt ! om en timme och en kvart börjar johan falck och eftersom jag är ett fan av deckare så kommer jag sitta klistrad (förmodligen med en fet
godispåse i knät).
och bortsett från den sjuka mensvärken som jag fick nu på kvällskvisten och regnet så leker livet. om två dagar så bär det av till marias sommarstuga och på lördag blir det sommarkrysset med brudarna. fasiken va nice ! och på söndag åker jag + familjen förmodligen till junsele ! kan livet bli bättre eller? ja, om man suddar bort mensvärken och regnet men just nu gör inte det något ! jag har massor att se fram emot!
nu ska jag sluta skriva (skriver ju egentligen bara en massa bullshit!)
men ni får ha en fin kväll så skriver jag kanske mer imorgon,
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0