run to your mama

sitter här i soffan och lyssnar på hardcore superstar (vad sjutton är det som hänt?) och fasiken vad jag diggart (?). några dagar i norrland kan verkligen ändra en människas musiksmak, jarååå !

iallafall, jag sitter som sagt i soffan, lyssnar på musik och väntar på att min skjuts (mamma och pappa alltså) ska bli redo att åka. dagen kommer iallafall spenderas tillsammans med moe på stan, kan tänka mig att det blir nån fika också (om jag har råd......). present till broder min står iallafall på inköpslistan ! och jag vet exakt vad jag ska köpa.
nu har jag inget mer att skriva
(fasen, vilket dåligt inlägg det här blev. skitsamma, bättre än inget)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0