nothing else matters

borta bra men hemma bästa...
men fasiken vilken kul vecka det har varit ! länge sen jag skrattade så mycket. och en vecka i norrland har resulterat i att jag faktiskt har börjat gilla rock lite. okej, det kanske inte är det bästa jag vet, men helt okej liksom. jarååååå
bussresan var jobbig. ville ge tjejen framför mig en snyting eftersom hon envisades med att luta bak hennes säte så jäkla mycket, blev avis på killen snett framför mig som hade en dator, och jag satt oskönt. men det var väl helt okej ändå. min kära moster hade skickat med en påse kola, en ramlösa och en tidning så jag överlevde.

ikväll kommer mina älskade älsklingar som jag saknar så sjukt mycket. maria, moa & sara ♥ vet redan nu att vi kommer ha jättekul och mysigt. så det blir nog inge mer uppdatering idag för klockan fyra när systeryster kommer hem ska vi leka, sen vid sju kommer tjejorna så bloggen hinner jag inte med tyvärr. men jag tror att ni överlever.
nu ska jag hitt på nå. kanske lägga mig ute i solen !
pusshej


lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0