Du säger att du minns och att det känns som igår, men det var för länge sen för att ens komma ihåg


tänk att en människa kan vara så underbar ♥

dagen idag har spenderats med hanna, som jag har saknat så sjukt mycket
under dessa veckor då vi båda varit upptagna med annat.
började med att hanna hämtade upp mig, med bilen ! hon övningskör för fullt
och duktigt, det är hon. sen efter det blev det en tripp ner på stan, ett stop
på barista innehållande en salami&brie-macka och massa prat. mysigt !
sen blev det ännu en liten tripp på stan och en prommis hem till henne.
väl hemma blev det lite allt möjligt. lite prat, lite pippi, lite mat, lite allt
möjligt helt enkelt.

nu sitter jag här hemma och snart blir det myskväll ... med mig själv och
sex and the city-boxen. jarååå !
pusshej


Kommentarer
Postat av: hanna

min fina vän. du är fantastisk :) åker inte bort på onsdag så vi lär hinna ses igen!

puss

2011-07-17 @ 18:09:00
URL: http://hejhannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0