viktigt inlägg !

sitter i den skönsköna soffan och det är handboll på tv. försöker titta men det går inte jättebra hehe..
satt å kollade på danskurser idag och jag har nääääästan bestämma mig att jag vill börja. men frågan är om hanna också ville (; måste snacka med henne om det ! varför jag skriver det här vet jag inte för det är sjukt ointressant.
jag kollade nyss på klockan och blev lite ledsen när jag såg att den bara är tjugo i åtta. ni kan kalla mig no-lifer men jag vill gå och lägga mig ! men NEJ jag ska vara uppe till åtminstone halv tio, sen efter den här helgen ska jag lova mig att jag ska göra grejer ! träffa folk och göra grejer ! japp, det ska jag :)

hanna skrev till mig idag på fejjan att hon hade mött kakao-människorna från igår och att de hade kollat på henne konstigt. jag säger bara GRATTIS HANNSO ! :) men jag gillar dig ändå, fast du får dina konstiga idéer som ursprungligen kommer från börje ;)
juste, jag hade ju beställt en tröja för ett tag sedan, den åker tillbaks till ginatricot kan jag ju säga ... finare på bilden än på kroppen tyvärr . ajaaaaa, jag har sett en annan snygging som jag är kär i ! en blus denna gången men såfort jag pratar om att jag vill ha nått plagg så himlar mamma på ögonen ..... hon är dum... nejdå det är hon inte ! men det är lite jobbigt ibland att hon jobbar på bank och typ dagligen träffar lyffällan-människor .. men jag antar att jag kommer ha myyyyyyyyyyyyycket hjälp av henne när jag blir vuxen :) jaja, jag är väldigt glad som har henne !
och jag har sjukt ont i mina axlar . ajajajajajajajajajajaj !

ajaaaaaaaaaaa, jag avslutar detta inlägget med en bild på mannen i mitt liv
hejsvej lingongay !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0