utskrattade

hejsan bloggen ! sorry för rätt så dålig uppdatering på sista tiden .

igår åkte jag hem till hanna larsson och gud vad kul vi hade !
vi dansade, skrattade, spelade bubble struggle, kollade lite på high school musical 3.
och sen skulle vi baka kladdkaka, och sjäääälvklart hittar vi inte kakaon !
så hanna som är så smart säger att vi kan gå in till grannarna och fråga.
och guuud!! den ena av de två personerna som bodde där såg ut som om vi skulle
mörda dom och den ena tyckte det var det jätteroligt att låna sånt inne i stan.
så efter igår har både hanna och jag lärt oss :

Det finns en oskriven regel som säger att man inte lånar ingredienser inne i stan.

och tror ni inte att vi hittar kakaon sen då ....
så jäkla typiskt !
aja, vi fick oss ett gott skratt :)

tack för en underbart rolig kväll hannis !

pusshej

Kommentarer
Postat av: hanna

alltså hahahha! och du: "bäst jag tar med mig min sjal". vi mötte dom ute idag oxå, hhhaha vilka blickar jag fick.. underbar kväll bästa!

puss

2011-01-22 @ 14:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0