trääääääning förlänger livet

GISSA VAD JAG GJORT ?!

tränat ....
och med rubriken tänkte jag såhär: i alla träningsprogram ( t ex biggest loser och såna program ) så säger tränarna ju alltid "du kommer dö om du inte tar tag i ditt liv nu" så därav rubriken. de som tränar mår bättre = lever längre! till er som undrade liksom så fick ni ert svar här ;)
jag kollade tillbaks på mina inlägg och jag har veeeerkligen blivit bättre på träningsfronten.
nu stinker jag (ifall ni vill veta, men jag tänkte "varför hålla inne med sånt?" jag är ju också människa, och ibland stinker människor) så en dusch/bad skulle inte sitta fel. ett bad skulle ju veeerkligen inte sitta fel. det får bli ett bad ! ska kolla om det finns någon bra bok man kan läsa. fast vågar jag att ta risken, kanske råkar jag doppa boken i vattnet som jag gjorde sist ??

juste, jag har städat mitt rum också , soooooft !

aja, plikten kallar !

tjarååååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0