tillbaks i uppsala

holabola !
nu är jag hemma igen och jag sitter här i min sköna badrock och är typ precis uppstigen från ett härligt bad.
jag skulle läsa en tidning om andra världskriget i badet men det slutade med att jag råkade doppa den lite i vattnet så jag blev arg och la den på golvet istället, och när jag ska gå upp ur badet råkar jag skvätta vatten på den... och det är pappas tidning så det var ju inte så bra! men pappa, om du läser detta så vill jag bara säga att tidningen klarade sig och att jag inte ska låna dina tidningar något mer samtidigt som jag ska bada. men nog om det.
vill ni veta när jag senast tvättade håret? i torsdags!! eller ja, egentligen för ungefär en halvtimme sedan men innan det så var det i torsdag. bläääää !!!! men man ska ju inte tvätta håret så ofta , hehehe ....
idag åkte jag och mamma hem från mormor, tråkigt ...
och när jag kom hem bytte jag direkt om till träningskläder och körde fett hårt på crosstrainern (den som uppfann crosstrainern borde verkligen få nobelpriset, människan är ju fan ett geni!) ..

men nu ska jag kolla runt lite på bloggar och sånt roligt.
ciaooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0