stan med syster !

nu är jag hemma efter en låååång stund på stan. åkte som sagt tidigt tidigt tidigt och var på mammas jobb innan , men vi gick så vi var typ i stan halv elva och gick tills klockan var kanske tre/halv fyra.
men för att det här ska bli ett lite roligare inlägg (jaja, säkert) så tänkte jag berätta lite mer detaljerat :) jag börjar från att vi är i stan ;)

jag & systra mi strosade runt som galningar och då menar jag verkligen galningar, eller åtminstone syrran, hon plockade på sig plagg efter plagg. och ett tag var jag nästan rädd att hon skulle få en hjärtattack, så galen var hon !
sen vid ett när mamma hade slutat jobbet träffade jag & syster henne på ahlbergs i svavagallerian och åt en varsin underbar sallad ! min innehöll kyckling, brödkrutonger, majs, sallad ( såklart ), gurka, tomat, fetaost och oliver (egentligen vet jag inte varför jag skrev det, så sjukt ointressant men vafan).
sen efteråt gick vi raka vägen till twilfit för jag var verkligen i akut behov av en ny bh. och det var precis vad jag hittade, en vit (som jag behövde eftersom jag för tillfället bara haft svarta) och så hittade jag även ett par troser. :)

men jag sa ju att jag skulle göra en bildbomb, och om jag ska vara ärlig så får jag se om jag orkar. jag kaaanske gör det ! men bara kanske så förvänta er inte för mycket, hehe.
men jaja, jag kan ju iallafall skriva vad jag har köpt :

rosa tröja - cubus 74 riksdaler
militärgrön tröja - holmlunds 179 riksdaler
poncho - vila 200 riksdaler
klädroller - h&m 20 riksdaler
milkshake - max 23 riksdaler
trosor - twilfit 49 riksdaler
bh - twilfit 299 riksdaler

så det var allt, och som sagt så kaaanske jag gör en bildbomb !
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0