sovmorgon !

hejsan bloggen !
jag är nog den konstigaste människan som finns. idag börjar jag halv elva som sagt och denna gången kunde mamma börja sena och skjutsa mig och så.. men tror ni inte att jag vaknar tidigt ändå ? sjääälvklart gör jag det. men den här gången var det såhär : jag drömde att det var en person som slog mig så skulle jag slå tillbaka och gör det på riktigt så jag slår till med baksidan av handen rätt in i väggen och det gjorde ont som fan ! det var anledningen till att jag vaknade !

idag efter skolan åker jag hem till sara tillsammans med sara (såklart) och jennifer. myskväll !
och i helgen har jag inga planer men det ska nog ordnas :)
nu har jag inget mer att skriva !
så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0