mysig lördag !

godkväll bloggen !
dagen idag har varit faaaantastisk ;)
vid ett-tiden åkte jag in till stan och mötte upp amanda och käkade lunch, strosade runt på stan och kollade lite.
sen klockan halv fyra gick jag hem till hanna. där hemma kollade vi på sjuka filmer som vi gjort tillsammans (skrattkramp som sjutton kan jag bara säga), åt jättegod mat och sen bar det iväg mot sf för att kolla på filmen easy A. den var jättebra och jag rekomenderar den, kanske mest för tjejer ! men ni killar där ute kan nog också få er ett gott skratt :)
imorgon ska jag träffa världens mest roliga tjej, den tjej som jag skrattar så mycket med att vi borde spärras in, den tjej jag har kännt i typ hela mitt liv nämligen...... * trumvirvel* ....... CAJSA CAJENBAJEN SÖDBLOM ! ska bli sjukt kul eftersom jag, som sagt, skrattar sjukt mycket med henne.
nu sitter jag och äter creme brylle ( eller hur 17 det stavas )

pusshej 

(jag kör en hiss/diss i nästa inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0