lördag

godmorgon mina kära läsare !
nu är det lördag och idag ska jag försöka hitt på nå :) en sak som är säker är iallafall att jag ska städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag & träna ;)

gårdagen var sjukt bra ! hade sovmorgon till halv elva och slutade tjugo i ett . efter skolan åkte jag, jennifer och sara hem till sara och där blev det en hel del prat, skratt och bilder ! gud vad jag älskar er tjejer ! vi kollade på handbollen som tyvärr inte gick så bra sen i halvlek hände en liten smårolig grej som jag inte skriver ut i bloggen men ni som känner mig kommer nog få reda på det . det var iallafall kul och lite pinigt ! ;) hehe
men jag ska iallafall tacka mina underbara brudar för en heeelgalen och alldeles underbart rolig kväll !!
tack tack å tack

nu orkar jag inte skriva mer
ciaaoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0