livet är slut ...

hej bloggen ....
nu är det inte den vanliga agnes som bloggar ....
utan det är en förtvivlad och förkrossad agnes ....
vi fick veta vad vi skulle ha för no-nationella idag ....
och tror ni inte att vi får det sämsta av de sämsta ämnena ? ....
KEMI !!! ....
jag tror jag ska dö ....
och inte nog med det så får jag veta att kunskapsskolan inte har det ....
nej de fick det bästa av no-ämnena ...
BIOLOGI !!! ....
just nu kan inte mitt liv bli något sämre ....
eller jo det kanske det kan men nu är jag verkligen deppig ....
ska väl ställa mig på träningsmaskinen och träna tills benen viker sig och jag ligger där och inte andas ....
det är precis vad jag behöver ....
något som får mig att tänka på annat !
tack för mig ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0