little miss sunshine & träning

hejsan bloggen !
nu har jag kollat på little miss sunshine . så otroligt bra film , jag blir så himla glad av den !
och jag har även tränat så svetten bara rinner . 10 min på crossen och ett program som heter fatburn, jäklar alltså vad jobbigt det är ! och nu tänker ni säkert "men shiit, 10 min! vilket fetto" men jag lovar er: det är sjuuukt jobbigt !

aja, nu ska jag ta en dusch sen kl fem över fem börjar filmen tjenare kungen så den ska jag kolla på.
och juste, när jag hade kollat klart på den första filmen märker jag att jag är själv hemma .. shysst familj som säger till när de åker iväg. hehe.. jag blev skiträdd !

menmen , duschen kallar !
hejdå


sötingen i mitten !
för er som inte sett filmen little miss sunshine : SE DEN !

Kommentarer
Postat av: H E R T A

haha visst är det :funderar på att göra det igen ikv :) <3

2011-01-02 @ 19:38:42
URL: http://hertassjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0