längdskidor

hejsan svejsan !
det blev en tur på längdskidorna runt en åker här ute i börje ! mysigt var det fast jag kände mig som en åttioårig tant. men som sagt, det var mysigt !
och nu är klockan tio över åtta och jag har legat i min sköööööööna säng i kanske ... tjugo minuter ! jag måste vara den tråkigaste människan som finns, jag gör typ ingenting ! men det ska det bli ändring på ;)

funderar på om jag ska stänga av datorn och läsa boken konsten att vara snäll , började läsa den igår när jag upptäckte att jag inte hade något bättre att läsa (och jag måste läsa innan jag går och lägger mig annars kan jag inte somna, konstigt men sant !) och om jag har fattat rätt så är det en bok om hur man lär sig att bli/förbli snäll . och det skadar väl inte att bli ännu lite snällare, fast jag redan är som en ängel !

nej, nu säger min åttioåriga hjärna att den vill sova !
så puss på rumpan och sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0