jag vet att ni saknat mig ...

... men nu är internet tillbaka vilket betyder att jag också är det !! :D

första skolveckan har gott fort. bara slappa grejer men nästa vecka kommer säkert läxorna börja hagla igen ...............
men sjääääälvklart kunde de ju inte låta oss slippa läxor helt den här veckan så vi fick en läsläxa idag... TILL IMORGON ! och jag märker nu att jag glömt böckerna (*****), men vi har en håltimme imorgon så jag hinner göra den då.
aja, nu har jag inte så mycket mer att säga !
eller jo en sak : det blir tyvärr inte så mycket skrivning i helgen för jag åker till mormor imorgon och har myshelg och på lördagkväll kommer även mamsen för hon skulle träffa några kompisar i enköping och sen sova hos mormor, men aja:p

pussochkram,
skumbanan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0