jag har varit vilse i mörkret men i dig såg jag ljuset

nu sitter jag här nyduschad och helt otroligt fräsch ... host host !
typ helt röd i fejjan med en sexig turban och badrock.
och vi har inte ätit än och jag är så sjukt hungrig men nu är maten snart klar
tror jag. yääääää ! ! !
imorgon har jag för mig är en skön dag i skolan ! hoppas hoppas hoppas verkligen jag har rätt..
nu ska jag gå och klä på mig och sen äta mat . yummie !
och jag vill varna er : jag är inte jättetaggad till bloggen just nu , men det kanske
bara är idag men om inte annars så kan det bli en liten bloggpaus men det lär ni märka

Annars så ses vi i bättre tider !
puss på er mina älskade läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0