home sweet home

godkväll !
nu är jag hemma efter en dag hos grandma & grandpa. mysigt som vanligt. och så åt vi så jag trodde jag skulle dö ... som vanligt ;) men farmor är ju en riktigt hejare på att laga mat så man kan inte göra annat än äta tills man tror man ska dö när hon bjuder på mat, det är alltså riktigt riktigt riktigt gott !!
nu sitter jag här i (gissa vart?!) soffan och kollar lite på fejjan samtidigt som jag försöker hänga med lite i tv-spelskriget som bror och far sitter och kör just nu . men jag funderar på om jag inte ska gå och städa på mitt rum innan klockan blir tio . för då börjar någon film som faster min rekomenderade ! :)
och imorgon kommer mina brudar (-towe den här gången tyvärr) hit på middag och mys. så nu när jag tänker efter så är det nog bäst om jag städar lite på mitt rum. för sorgligt nog kan jag inte komma på om de har varit här och sett mitt rum städat .. ajajaj agnes !
så det är nog bäst att börja !!
sen måste jag skriva inköpslista inför middagen också, annars kommer jag säkert glömma det viktigaste. typ lövbiffen ... nej, det kommer inte hända !
men nu ska jag gå
tjingeling badring (jag ska nog börja säga hejdå på det sättet istället för pusshej som faktiskt är ganska tråkigt, hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0