hanna mitt hjärta

hejsan bloggen !
idag  gick jag upp klockan halv sju, och det bara för att få träffa min älskade och oerhört saknade vän hanna larsson ! gud vad glad jag blev att se dig igen, du lyser upp mitt liv ! vi åt god sallad och drack latte på barista och sen tog vi en tur på stan som resulterade i lite nya grejor. fick byta en blus som jag köpt eftersom det var ett fult hål på ryggen som jag inte märkt. och jag & hanna köpte julklappar till varandra och när jag skulle köpa ett armband till henne som hon ville ha så skulle jag vara lite rolig så jag bad dem slå in det och då säger hon i kassan "jag skickar med en kartong" (varför skriver jag det här egentligen?:p) och då blev ju själva grejen, men jag slog in det utanför och gav henne det :) själv fick jag också ett armband av henne, tack tack tack sötnos !

nu ska jag och fam äta fruktsallad och glass och kolla på james bond :)
puss hej


"my name is bond ... james bond !"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0