gymnasiemässa

hejsansvejsan !
skriver inte om skoldagen eftersom den inte är värd att skriva om. säger ännu en gång att jag är enormt glad över mina underbara vänner som gör mina dagar varje dag !

eftersom drog jag + maria, moa, sara, herta & lovisa till musikskolan för att jag och maria skulle gå på piano/sångpedagog och de andra skulle vänta på oss för att vi sedan skulle bege oss mot konsert&kongress och katalin där det nämligen var gymnasiemässa. kollade runt lite och på katalin där friskolorna höll till kändes det verkligen som på en utländsk marknad. ni vet när alla pratar i mun på varandra, trångt, svettigt och totalkaos !
sen gick vi till café lilla valvet där john bauer bjöd på fika, behövdes veeerkligen ! och efter gymnasiemässan idag fick jag panik, jag vet inte riiiiktigt vad jag vill välja. det lutar väldigt mycket åt sam på katte men jag är inte 100 procent säker. vi får se vad som händer.
nu ska jag hjälpa till med maten !
ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0