gott och blandat-inlägg

hejsan svejsan bloggen !
nu sitter jag här i soffan och sanna sitter bredvid och krigar tillsammans med min lillebror ;)
gårdagen blev nice. eller jag gjorde kanske inte sådär jättemycket. var ute med lillebror och byggde snögrottor, hehe :)
sen på eftermiddagen kom sanna och jag, hon och lillebror gjorde några filmer och spelade spel och så .
idag vet jag inte direkt vad som kommer att hända. jag ska iallafall träna och kolla på little miss sunshine som är klockan 14.00 på fyran :)

nyårsafton var också nice. eller jag gjorde inte så mycket. på dagen åkte vi till sigtuna rådhus för mami och papi skulle gifta sig :) sen på kvällen så var jag bara hemma och typ var med min lillebror, men det var kul ! vi typ kollade på film, spelade spel och smällde smällare , haha !

men nu ska jag kriga lite (black ops is the shit)

pusshej


en härlig bild på mig och min bästavän !
jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0