goood moooorning !!!


bjuder på en skitsnygg bild från kvällen då de f*cking bussarna inte gick
så jag towe och maria var tvugna att gå från musikens hus ungefär till
gamla uppsala.



nu är jag mätt och belåten efter en god frukost och jag sitter och funderar vad denna fina (snöiga) dag har att erbjuda. måste åka till maxi och handla lite inför ikväll då brudarna kommer hit på middag :) annars har jag inget planerat. kanske ska träna lite. jag får se ! nyårslöftet var ju att träna mer. men jag kan ärligt säga att jag faktiskt har tränat väldigt mycket så jag har inget att skämmas för. 

nu ska jag kolla fejjan sen gå och borsta tänderna.
tjingeling badring !

Kommentarer
Postat av: towe

haha gud själv gick man 50m framför lite lagomt arg x) hahahaha förlåt agnes och maria :P<333

2011-01-08 @ 12:08:04
URL: http://toweblomqvist.blogg.se/
Postat av: maria

Haha, det är lugnt. Verkligen snygg bild du la upp där Agnes! ;D <3

2011-01-08 @ 12:30:09
Postat av: maria

Haha, det är lugnt. Verkligen snygg bild du la upp där Agnes! ;D <3

2011-01-08 @ 12:30:58
Postat av: H E R T A

gullungar! :* <3

2011-01-13 @ 18:21:24
URL: http://hertassjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0