godnatt älskade vänner !

nu kryper jag till kojs.
har börjat smälta den tråkiga nyheten om kemi nationella provet .
sömn tror jag kan hjälpa till en bra bit på vägen !
hela min familj sitter smockade framför tv.n och närmare bestämt handbollen
men pensionären i familjen (det vill säga mig), som tycker klockan är mycket
när hon är kvart i nio (jag skojar inte, jag får lite smått panik när jag inte ligger
i sängen innan halv nio åtminstone) går nu och borstar tänderna och kryper
ner i sängen med en bra bok.
och jag vill bara säga att jag har sjukligt ont i mina axlar .. fysatan ! jag är stel som ett kylskåp.
och jag avslutar så som mozart brukade skriva i sina brev :

SOV GOTT !
FIS OCH SKIT I SÄNGEN
OCH STOPPA FINGRET I RUMPAN OCH SEDAN I MUNNEN
OCH SKIT I SÄNGEN MED ETT BRAK !

tack för mig !
(och juste, det blir nog ingen bloggpaus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0