glöm vad jag sa ...

glöm vad jag sa om bildbomben ! jag kör en sån imorgon . kanske ! för imorgon ska jag till stan med min systeryster så om jag kommer hem med något nytt imorgon kan jag ju lika gärna köra en bildbomb imorgon :) så ni får tyvärr vänta tills imorgon. inte för att jag tror att ni ligger hemma och gråter nu men ändå. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
nu sitter jag här iklädd min killbadrock som jag fått av min kusin och med en turban på huvudet. jag har nämligen tränat och efter det är det ju självklart att man duschar och då slutar det ofta med att man sitter i badrock ;)

imorgon, som jag redan nämnt, ska jag till stan med min syster. så det blir till att gå upp tidigt eftersom vi måste åka med till mammas jobb på morgon. och varför måste vi det kanske ni undrar? jo, för att vi bor i ett litet samhälle vid namn börje och där går det inga bussar när det är lov, och det är anledningen till att vi måste gå upp tidigt.
men nu har jag annat att göra !
och det här blir nog sista inlägget så jag säger godnatt !
godnatt och puss och hejdå och kram och nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0