fullt i kalendern

godmorgon mina söta små läsare !
nu sitter jag här i soffan (som vanligt) och är riktigt riktigt glad. jag har fullt i kalendern. jag har planer hela helgen ! ni som känner mig väl vet att jag typ aldrig gör något på helgerna . men nu ni !! nu har jag fullt :) och eftersom ni dör för att få veta vad jag ska göra så tänkte jag vara så snäll och skriva hur hela min helg ser ut :)

idag - åka till farmor & farfar
imorgon - tjejmiddag med moa sara & maria
lördag - träffa amanda på dagen (tror jag iaf) och gå på bio på kvällen
söndag - filmkväll med cajenbajen !

sådär ja , nu vet ni exakt vad jag ska göra i helgen :) grattis !!
men nu har jag inte så mycket mer att skriva. vi (jag + familjen) ska som sagt till farmor och farfar idag så det kanske inte blir något mer inlägg idag, isf ikväll !

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0