fakta om dagen

hejsan bloggen !
nu sitter jag i soffan och väntar på att klockslaget ska slå nio för då börjar nämligen "svensk maffia" på fyran som jag ska se.
idag på morgonen så var det ju som sagt dags att göra lite reklam för tunaberg så jag och min klass fick spela upp våran musikal för att visa lite vad man gjorde i kulturklass och sen pratade lite elever och lärare och så. och det bästa av allt var att jag fick träffa min förra lärare erik. ååh, han är ju bara så underbar ! efter musikalen när alla var på väg ut så ropade han " agnes, du var bäst" , man blir ju så glad :)

sen efter skolan var det dags för ridning och det gick väl bra bara det att jag hade sån träningsvärk så såfort jag skulle driva fram hästen så sveeeeed det i mina vader, hehe !!
och nu sitter jag här med blött hår och ett ansikte som är lent som en barnrumpa eftersom jag precis har tvättat bort en ansiktsmask som jag fått av min äälskade vän sara ! tack så jättemycket för dem gumman !
men nu ska jag logga in på facebook sen kolla på tv.
och nu kanske ni tänker såhär "men gud, ska hon kolla på ett program som börjar kl nio när hon brukar gå och lägga sig en timme tidigare? är hon verkligen frisk idag ..." men anledningen till att jag fortfarande är uppe är för att vi har sovmorgon imorgon så mamma kan skjutsa in mig senare :)

tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0