anmäld :O

hejsan bloggen .... nu är det så att det har hänt en grej, som hände för inte alls längesen............
jag, agnes pettersson, har blivit anmäld ..........




....... TILL EN DAAAANSKURS !!
gick ni på den ? :D erkänn, ni gick på den ? :)
så v.6 börjar jag och min man hanna larsson på jazz :) niiiiiiiice !

men nu ska jag packa väskan till imorgon, ska ha med mig idrottskläder + kläder till musikalen eftersom vi ska spela upp våran musikal för sexor från olika skolor imorgon , niiice !

men sen hoppar tant agnes nog i säng, så det är väl bäst att säga godnatt så ni inte blir alldeles för ledsna !
godnatt mina små gurkor


skulle vara lite skojig och sätta in en bild med mitt ansikte på en
tantkropp så jag gick in på google och sökte på tant och då kom
den här upp under namnet "vig tant". jo, jag tackar ja !

godnatt nu & sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0