agnes hissar & dissar

hiss:

att få presenter - åh, är det inte det bästa som finns ? tyvärr så är det lååångt kvar tills jag kommer få presenter nästa gång.. närmare bestämt den 31 juli då jag fyller år. men håller ni inte med mig om att det är det absolut bästa som finns ? :D sitter och kollar på grejer som jag skulle kunna önska mig om jag skulle fylla år inom kort tid, hittar jättemycket saker dock finns de nog inte kvar när jag verkligen fyller år. men jag älskar presenter ! superhiss till det :D

diss:

att frysa - ja fyfasiken vad jag hatar att frysa! och jag fryser just nu så jag ska bylta på mig lite varma kläder så jag slipper frysa :) superdiss till att frysa !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0